Fsn_01 Kızlar 3 ay 9 günlük oğlum çok terliyor ağlarken,uyurken ,mama içerken vs vs sizinkiler nasıl ?
Ysgl26 Fsn_01 ay ı şekilde 11 aylık oğlum uyurlen emekçrken mama içerken su gibi oluyor .. kafası sırtı heryeri ter içinde kalıyo sürekli ğst değiştirmekten yıldım. Sanırım erkek bebeklerde daha fazla oluyor bu terleme sorunu
Mercosey Fsn_01 her gün d vitamini takviyesini veriyorsanız korkmaya gerek yok normalmiş d vitamini eksikliğinden terlermiş bir de ondan.
Yasemenyuce Nazlibebegim benim oğlumda 6.5 aylık aynı dediğiniz gibi oluyor, odamızdaki petekler bile yanmıyor niye öyle oluyor anlamıyorum
Nazlibebegim Yasemenyuce aynen bende sicaktan oldugunu dusunmuyorum ama normal yani bazi bebekler emerken bile terliyor benimki sadece uyurken
Fsn_01 Ysgl26 peki çişini etkiliyor mu benimkinin cisi iyice azaldı şu vermeye başladım mecbur mama içiyor zaten
1anne2velet Doğduğundan beri terliyo. İlk zamanlar şaşırmıştım yeni doğan bebek terlermi diye şimdi alıştık🤭
Gunes789 Başlarda terlemiyodu ama sonra terlemeye başladı emerken kafası bir de uyurken kafasının olduğu yer asiırı terliyo üstünü inceltiyorum üşüyo örtüyorm terliyo napcağmı şaşrdm