Oğlumda mukuslu kaka olduğu için doktora götürdüm. Aynı zamanda da memeyi reddediyor ve memede iken adeta savaşıyordu. Sürekli karnı gurulduyor ve ishal oluyordu. Doktor yüzde yüz alerji dedi. Süt ve süt ürünleri, yumurta, Balık, dana eti ve fındık fıstık yasakladı. Relaktaz damla verdi. Şimdi ben 14 gündür katı bir diyet içerisindeyim. Ancak ne huzursuzluk gitti ne de mukuslu kaka. Bu durumu yaşayan anneler acaba hemen geçmiyor mu mukuslu kaka. Yoksa başka şeylere de mi alerjisi var. Her doktor başka bir şey söylüyor. Daha önce götürdüğüm doktorlarda alerji değil normal olabiliyor demişlerdi. Kafam çok karıştı