32 aylık kızım var. 12 gündür gece gündüz bezi bırakıp bezi bırakma sürecine girdik. İlk gün sürekli kıyafet değişimi oldu. Sonrasında azaldı bu süreç. Gece çok su içerse altına yapıyor. Gündüzleri gayet iyi çiş konusunda. Hemen gidiyor. Sürekli çiş ve kaka ayrımı için şeyler söylüyoruz. Kitap okudum. Gösterdim ama ne zaman tuvalete gitsek kakam var diye gidiyor. Çişini gösterip kaka diyor. Anlatıyoruz tamam diyor ama başa dönüyoruz. Ve sürekli bu süreçte 11 gün üstüne yaptı kakasını. 1 defa da tuvalete yaptı. Çok da sevdi tuvalete yaparken. Şarkı söyledik. Kakaya el sallayıp sifon çektik. Ama sonrası yine altına yapıyor kakayı. Nasıl baş edebilirim bu konuda fikir alabilir miyim acaba 🫠