Cok yoruldum kizlar yaa herseye agliyo
Herseye
Elinden birsey alamıyoruz kiyameti koparıyor kendini yerlere atiyo .1 haftadır hepten alıngan oldu .napicam sasirdm .kucak istyor aliyorm indirince kiyameti koparıyor. Belim de 3 fitik var dermanm kalmdi .bu dönemde nasl yaklaşmak lazm bilgisi olan varmi