bebitonunannesi_ Kabarması için yağlı kağıt kullanmıyorum, pişerken fırını açmamaya çalışıyorum yine de kabarmiyo acaba borcamda yaptığım için mi?
edabolukbasi bebitonunannesi_ önceden fırını ısıtıyor musun birde yumurta ile şekeri iyice çırpmam lazım
BelaCivciv bebitonunannesi_ Borcamla alakası olduğunu sanmıyorum. Hangi ayarda pişiriyorsunuz? Bir de yumurta ve şekeri çok çırpmak gerekiyor böyle beyaz köpük olacak.
Burcukumsal bebitonunannesi_ bütün malzemeleri oda sıcaklığında kullanın lütfen birde kuru olan malzemeleri elerseniz eminim kabarıcak yumurta süt bunların hepsini önceden çıkarın oda sıcaklığına gelsin ve çok iyi çırpın 🌺
bebitonunannesi_ BelaCivciv 180 derecede pişiriyorum genelde . yumurta ve şekeri iyice çırpıyorum da aslında bundan sonra daha çok dikkat ederim
bebitonunannesi_ edabolukbasi evet olabilir.Firinimin ışığı yanmıyor birde onun sebebini de çözemedim
Ysgl26 bebitonunannesi_ malzemelerin hepsünin oda sıcaklığında olması lazım direkt dolaptan sütü yumurtayı çıkarınfa da kabarmaz kek poğaça..kabartma tozundan da kaynaklı olabilir bayatlamıştor tarihi geçmiş olabilir.. fansız ayarda mı pişiriyorsunuz
haticey25080404 bebitonunannesi_ yumurta, şeker ve kabartma tozunu birlikte çırp bir de öyle dene ben hep öyle yapıyorum muhteşem kabarıyor 🥲
Lilybaby bebitonunannesi_ fırını fansız çalıştırıp arada sıcaklığı 150ye düşürün sonra tekrar yükseltin.
Hkshkshsk bebitonunannesi_ aşko ben fırını önceden isitiyorun keki hazırlarken yumurta ve şekeri iyice sirpiyorum bildiğin köpük olana kadar sonra tüm kalan malzemeleri ekliyim 2 kapartma tozu ekliyorum ondan sonra 1 dk çırpıp hemen borcama döküyorum borcami hafif yagliyorum atıyorum sonra hiç fırını açmıyorum abartısız çok iyi kabarıyor
Bugleminannesi28 bebitonunannesi_ bazen kabartma tozu vanilya markasından da oluyor Dr oetker kullanın nasıl kabarıyor bide malzemeleriniz soğuk olmasın kalıba döktükten sonra hiç bekletmeden fırına koyun bide cirptiginiz tel veya çırpıcı ucu ıslak olmamalı en son kabartma tozu ekleyin ve cirpmayin kaşıkla bir iki karıştırıp bırakın