Oykuasena19_ Geciktirmeyim mutlaka gidin. Ben zorla muayene gittim doktorun odasına girince panik oldum ağladım, doğumdan sonra ne durumdaydım siz düşünün. Doktor sakinleştirdi muayene etti çok nazik davrandı, yatış ve ameliyat yapmamız gerekiyo diyince yine ağlamalar. 3 gün antibiyotikli serum aldım öyle dikişe aldılar. Ama şu an iyi hissediyorum ve alt taraf daha iyi görünüyo. Bebek için kendi sağlığımızında iyi olması gerek. Dikişlerin ne zaman düşeceğini bilsem her şey daha iyi olacak, tekrar gitmek istemiyorum çünkü. Umarım birisi yardımcı olur.