SeNaGT KIZLAR 3 BUÇUK AYLIK BEBEĞİM VAR DUN VE ÖNCEKİ GÜN ÇOK HUZURSUZ DU NERDEYSE HİÇ UYUMADI DUN AKŞAM 9 DA UYUDU VE HALA UYUYOR 21 SAATTİR UYUYOR 3 SAATTE 4 SAATTE Bİ EMMEYE UYANİYOR 20 DAKİKA EMİP UYUYOR BU NORMALMİ YOKSA BÖYLE UYUMASİ SORUNMU ???
Selimikomom SeNaGT emmek için uyanıyorsa bir sorun yok bence önceki günlerin yorgunluğunu falan mı atıyor acaba? Uyanmasını istiyorsanız bezini falan değiştirin uyanır o zaman 😊
Evamm001 Bicolog SeNaGT canım uyandır ve doktora sor danış fazla yani üç aya gör endişe etme bazen oluyor ama bu durum biraz garipsedim
SeNaGT Selimikomom yok canım olmadı çok şükür bezini degstirdim uyandi ayaklarini cirpti aguladi guldu geri emerken uyudu
Venussmom Şuan hayalimi yaşıyorsun🥲 Şaka bi yana hasta olsa emmez, ateşi/ döküntüsü olur inler yada dışkısında ciddi problem gözlemlerdin . O belli ki nakavt olmuş garibim. koy bir çay, yasla sırtını dinlenmene bak 🙈
Nazl358 2 gündür aynı şeyi yaşıyorum sürekli emiyor uyuyor 2 3 saat uyandırıyorum artık sinirleniyor yine emiyor uyuyor en fazla 20 dk uyanık kaldı bugün mesela. 4 ay 11 günlük. Biraz huysuz ama 2 gündür herelde 4 ay atağı yeni şeyler öğreniyor keşfediyor ve yoruluyor bence