Bebisinannesi1234 biz salı günü doktor kontrolündeydik 8. Ay kontrolü, sorduğumda çoğu bebek ilk ayaklanmada parmak ucuna basar sonra sonra düzelir acele etme annesi, Yavaş yavaş tutuna tutuna yürüdükçe basacak dedi. Ben hep çorap giydirdim istersen çıkar hissetsin dedi. Eğer gelişiminde Bi sorun varsa ilerleyen zamanlarda tam yürümeye başladığında parmak ucu ile yürürse o zaman sorun olabilir bence