Mce memede uyur evet rahatsa yoksa diğer türlü sürekli huzursuz olur ama sende yediklerine dikkat etmelisin ben hiç ilaç kullanamdan sadece 1 kereye mahsus probiyotik kullandim biogai ya die bi marka o kdr onda mide florasini düzenlemek icin diğer türlü yaptığım tek sey tabi kolik degilse bebegin inşallah degildir cok çünkü kolik bebek nese kimyon ictim bide ilk 3 ay gaz yapan seyler yemedim mesela yogurt kuru bakliyat taze fasulye bile gaz yapar araştır ona göre yee mercimek daha bi sürü şey burda is birazda senin yeriklerinde bide ne kdr cok aglarsa hava yutar o da gaz yapar bebekte ama bu durum geciyor inan simdi benim ki 10 aylik hala var birşeyler bide arada atak dönemleri var tabi🤦ama diorum iyiki bazi seyler olmuş hiç bişey olmasa tadi yokmuş gibi gelicek saniyorum sen o kimyonu yap farki görecen bebege ilac vermektense sen ic ki sütun de artar içtikçe yani benim naçizane fikrim bu rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin🤲🤲