Mce merak etmeyin , hiçbirimiz doğurunca direk bebek dilini öğrenmiyoruz ki . Dünyayı yeni tanıyor , huzursuzdur güven duygusu hissetmek istiyordur. Mesela benim bebeğim memeden hiç ayrılmadı , herşeyi orda yapıyordu uykusu gelir emmek ister , gazı var emmek isterdi . Herşeyi memede hallediyordu , sütüm mü yetmiyor açmı derdim hiç mama vermeden çok iyi kilo aldığını gördük . Doktorda güven duygusu nedeniyle memede kalmak istediğini söyledi . Memeden çektiğim an feryat figandı . Böyle böyle atlattık . Sizde en huzurlu olduğu anı bulun ordan devam edin. Probiyotik ayrı , gaz damlası ayrı . Genelde 1.ayda veriyorlar , ben mesaj atıp sormuştum başlayabilirsin demişti . 20 li günlerdeydik . Sab simplex kullanıyoruz