Mtbuaaa
Evet canım oyun grubuna gidiyor, 8 ay oldu. Aslında oyun grubuna başlamadan önce yani 2,5 yaşındayken anlattıklarımın göz teması dışında ve anne baba demek dışında hiç birini yapmıyordu birçok şeyi orda öğrendi zaten. Ama baktığımız zaman gruptaki diğer çocuklara bugün öğretmeni ile de konuştuk ciddi anlamda geride bide almanya’da yaşıyoruz grupta almanca konuşulduğu için de bi tık geride kaldığını düşünüyorum cünki evde kurduğu ikili cümleleri bile orda kurmuyormuş. Evde hem türkçe hem almanda konuşuyoruz çocuğun kafasını buda karıştırıyor sanırım. Hani kedi nasıl ses çıkarıyor diyorum gösteriyor “katze” (almancası) nasıl çıkarıyor diyorum kalıyor öyle yada tam tersi. Komik tarafı ise gruptaki en çok konuşan iki çocukla en çok anlaşıyor ve üçlü grup olarak takılıyorlar 😂bakalım doktora da bi danışalım