Momyyyyy Kızlar 3 buçuk ay oldu doğumdan beri hiç iştahım yok ya 0 var mı aynı durumu yaşayan kullanabileceğim bi takviye var mı kullananınız var mı benim gibi olup sağlık ocağında sordum ama geçiştirdi doktor pek ilgilenmedi