Bebeğim 6 aylık. Bugün itibariyle gün aşırı olmak üzere demir ilacı önerdi doktorumuz. 0.5 ml kullanın dedi. Ocean aldık. Suya katarak kullanın dedi. Bu noktada kafam karıştı. Siz suya katarak mı kullanıyorsunuz yoksa damlalık ile ağzına mı veriyorsunuz?