Prensimm çok teşekkür ederim 🌸 sizin deliğiniz küçükmüş çok şükür, dedikleri gibi muhtemelen doğduktan sonra kapanır inşallah. Biz şuan ameliyat olmayı bekliyoruz, 2 yaşına kadar bekleyeceğiz kapanma küçülme olmazsa eğer ameliyat olacak ama onun dışında kalple alakalı çok şükür vsd ve akciğere giden damar darlığı haricinde bir şeyi yok 🙏🏼 bir de genetik bir hastalığımız daha var ama o çok şükür hayati bir şey değil