Minikpankekim findikbrnlu0_ 2 gundur bebegim en fazla 2 3 saat uyumustur. Göz kapaklari sisti artik gozleri kapali agliyo.. bense manyak gibiyim kahvelerle ayakta durmaya calisiyorum..
Asldrk findikbrnlu0_ 8. Aydayız 15 gündür öğle uykusu yok 10 saat uyanık kalıyor gece de aglayaaa ağlaya bi hal oluyor