Az knce temizlik hastalığı için psikatriye gittim bebeğim 1.5 yaşında ve aşağıdaki ilacı yazdı bana aydan aya dozu arttircam ilerde bebeğini emmeyi kesmen lazım olabilir dedi bu ilaç da sende mide ağrısı yapar bebeğe de geçer mesela dedi korkuyorum içmeye ilacı da almadim