Kızlar dogum yapalı 10 gün oldu saçlarım kızıl normalde hamilelikte hiç boyatmadim sürekli aktı gitti slve beyazların ortaya çıktı şuan da da öyle 40 ım çıkmadan boyatsam kestirsem sorun olur mu 40 çıkmadan bilmem ne olur diye birsuru şey diyorlar bunda bı sorun olur mu 🤣🤣🤣