Kızlar selam bebeğim 2 ay 9 günlük normalde gündüzleri çok az uyurdu 15-20 lık periyodlarla. Geçen hafta çarşamba iki ay aşılarını oldu. Bu hafta çarşamba da doktora götürdüm hırıltı duyduğum için. Doktor rsv baktı negatif çıktı. Burun damlası verdi gönderdi ama bebeğim 2-3 gündür çok halsiz sürekli uyuyor mama bile istemiyor. Hırıltı şu an yok arada öksürdüğünde çıtır çıtır ses geliyoe balgamlı gibi. Pazartesi günü nurse harbeys suruba başladım. Olan bütün değişiklikler bunlar bugün doktorunu aradım yarın sabah götürücem. Ama çok keyifli hareketli bol iştahlı bebeğimi böyle görmek beni çok üzüyor. 4000 kilo doğmuştu ve 6800 gr dı geçen hafta. Bu çarşamba gittiğimde sadece 100 gr kadar aldığını söyledi doktor. Normalde 2-3 saatte bir 120 cc mama yerdi şimdi 3-4 saatte bir 90 cc zor yediriyorum. Nolur bilen bir varsa bişiler söylesin 😔 Çok üzülüyorum bu haline. Korkuyorum ciddi bir şey çıkmasından. Geçen hafta kalbinde delik olduğunuda öğrendik her şey üst üste geldi yani. Yarın doktor kan tahlili isteyecek. Bu arada bende hafif hasta gibiyim boğazımda yanma var 😔