Yasemin23 3.5 ay oldu doğum yapalı hamileliğimin 9.ayinda gece terlemeleri başladı doğum sonrası gece gündüz terliyorum ne yapmam lazım herkeste böyle miydi neler yaptınız merak ediyorum bu arada hala regl olmadım
Asiye1102 Yasemin23 bizde 3 aylığız. İlk günlerde aşırı terliyordum şimdi de biraz azaldı ama çok değil. Kaç kere üst değiştiriyorum günde. Bi çare olsa keşke
Efelar8 Yasemin23 bende de oldu canım 1,5 2 ay sürdü kaç kere duşa giriyordum dikişlerim bile zor iyileşmişti sürekli su değdiği için. Birde Loşi akıntısı olmuştu çok kötü koku oluyordu 🤮
Yasemin23 Asiye1102 aynen öyle ben de öyleyim annem regl olana kadar böyle olursun diyor hormon testi yaptırmayi düşünüyorum bir de
Yasemin23 Efelar8 3.5 ay olunca artık dayanamıyorum su gibi derler ya öyle oluyor üstüm ne zaman gececen bilmiyorum:(
Tbmbdb Tbmbdb hayır gitmedim normalde de çok terlerim zaten ama dogumdan sonra Bi tık daha çoğaldı gibi