_tugba94 Merhaba anneler 3 aylık oğluşum var kilosu 6 buçuk acaba az mı diye tereddütteyim, annelik işte🥰 Salı günü doktor kontrolümüz var doktorumuza da soracağım tabii ki siz annelere sadece meraktan soruyorum😂 sizlerin ki kaç kilo?🫣😍
Minikkopya _tugba94 şmdi bu konuyu direk sormak yada cevaplamak yanlış. Önemli olan kaç kilo doğdu ve her ay kaç gram alıyo. Örneğin 2.5 kilo doğan bebekle 4.5 kilo doğan bebeğin 3 aylık olduğunda kilosu aynı olamaz. Ama şöyle söyleyeyim benim kız 3.5 kilo doğdu suan 3 aylık 6 kilo aylık kilo alımları normal seyrinde gidiyo.
edafmo _tugba94 benim bebeğim premature 2900 doğdu 3 ay 5 günlük 6400 bugün tartıldı ama her bebeğin de gelişimi farklı oluyor
Tufufutu _tugba94 500 gram ve 1 kilo arasında alması gerekirmiş. Benim bebito aylık 570 gram almış mesela gayet normal dedi. Her bebeğim kilo alışı aynı olmazmış canım. Bence seninkide güzel :)
Asiye1102 _tugba94 benimde 3 aylık kızım 3485 gram doğdu şu an 6 kg. Gayet normal dedi doktorumuz. Sağlıklı olsunda kilo önemli değil
_tugba94 Minikkopya evet haklısınız tabii ki, her bebek muhakkak farklıdır. Kıyas için sormamıştım tamamen meraktan🥰 maşallah sizin bebişinizede benimkide 3 buçuk kilo doğmuştu.
Minikkopya _tugba94 yoo anladım zaten ama genel olarak yazdım. Bakım sizinki benim bebişe göre daha cok almış kilo 😊
Merveadakan Bizim doktorumuz her ay 1 kg alması gerektiğini söylemişti bana günlük 25 g ile 39 g arası alması gerekiyormuş benim oğlum 29 g alıyor hesaplarımıza göre ortalamanın biraz altında ama sıkıntı yok demişti siz de buradan yola çıkabilirsiniz