GizeminUmutu Merhaba, 45 gün önce sezeryan doğum yaptım, 3 gün kadar normal kanamam oldu sonra azalmıştı. Son günlerde akıntı halinde gelmeye başlamıştı ki 3 gündür yoğun ve parçacıklı kabamam var. Sizce normal mi? Sizin kanamanız ne kadar sürdü ?
Masalim GizeminUmutu ilk dogumda 52 gun ikincide 7 gun surdu ikiside sezeryan ama ikinciden sonra alti aydir adet olmuyorum
GizeminUmutu frigyalikibele benim ilk 3 gün yoğundu ondan beri günlük ped kullanıyorum 1-2 damla geliyordu akıntı gibi 50. günüm 3 gündür çok yoğun geliyor, bitecek zannederken çoğaldı şaşırdım 😕
GizeminUmutu Masalim son günlere doğru hiç çoğalma olmuş muydu? Benim çok az geliyordu 50. günün 3 gündür çoğaldı normal adet oluyor gibi 😕