dördüncü ay kontrolünde demir damlasına başladık bende bestiron aldım burdaki tavsiyeler üzerine bestironu kullanınca oğlumun vücudunda sivilce gibi şeyler çıktı hatta burayada görsel atmıştım önceki postlarımda, bestironun tadı portakallı gibi sanırım acaba oğluma alerji yapmış olabilir mi kakasıda katılaşmaya başlamıştı bıraktım bir kaç gündür kakası düzeldi o sivilce gibi şeylerde geçmeye başladı alerjik bir bebek zaten başına gelen var mı doktor kontrolümüze var daha bilen varsa cevaplarsa sevinirim