Merhabalar güzel anneler oğlum 3,5 aylık günün çoğunu uyanık geçiriyor bende uyumadığı için onu zorla uyutmaya çalışmıyorum haliyle ilgilenmek ve vakit geçirmek gerekiyor oyun halısı var onda bi 15 dk falan anca duruyor sıkılıyor ağlıyor sonra henüz oyuncakları bilmiyor tutmuyor daha o yüzden oyuncakla pek oynatamıyorum dışarı çıkartıyorum gezidiriyorum 1-2 saat. kitap okuyayım diyorum 1 sayfa bitmeden ağlamaya başlıyor 😂 sizler nasıl vakit geçiriyorsunuz ben akla karayı seçiyorum ona bir şeyler yaptırayım diye önerileriniz nelerdir?