Benim bebegimde 4 aylık 2 aylıkken göbeğinde vitiligo basladi cildiyeye götürdüm kortizonlu krem verdi kuzenime söyledim doktor kendisi kortizonlu krem kullanma sakın dedi ama bu arada 2 hafta falan kullanmıştim bi etkisini göremedim sonra kuzenim öyle söyleyince bıraktım şuan gayet iyi durumda yavas yavaş geciyo gibi. Ama neden oldu nasil oldu hic bi fikrim yok çünkü ne eşimin ailesinde ne de bizde vitiligo yok . Ya genetik yada stresten oluşan birseymis. Ben marasta yaşıyorum depremde 8 aylık hamileydim cok korkup stres olmuştum belki diyorum anne karnında bebegimde mi cok stres oldu da öyle oldu