Yavrum_veben2 yani bizdeki belirtiler ilk önce bunlardı ben alerji ihtimalini düşündükçe doktorumuz normal demişti. Daha sonra mukuslu kaka oldu huzursuzluk ıkınma vardı ona da normal dedi. Ben kendimce diyete girdim o ara ama çok bilinçli yapmadım. 2 buçuk aylıkken kakada nokta kadar kan vardı katı diyete girdim 3,5 aylıkken katı diyete girdim 5 aylık olcaz yeni yeni diyet açıyoruz. Her bebek farklı tabi ama ıkınma huzursuzluk yeşil kaka mukuslu kaka gürültülü gaz kaka bizdeki alerji belirtileriydi