7 aylık kızıma mama yedirirken bir kaç kez biberonu bırakıp başka yöne 10 saniye fln odaklanıyo, dün yine synini yaptı ve yukarı doğru baktı seslenince de cvp vermedi. Böyle bir şey yaşayan var mı bu aylarda normal mi? Çünkü gün içinde çığlık atıyor çok fazla