Selam anneler bebeğimin 2 gündür bezinde siyah siyah birsürü ip gibi şeyler çıkıyor neden olduğunu anlamadım ilk yaptığı gün az muz yedirmiştim tadımlıktı yani birazda sindirebilmesi için zeytimyağı vermiştim bir çay kaşıgı kadar. Herhalde bundan oldu dedim ama bugün 2. Gün hiçbir şey vermedim yine büyük çişinde siyah siyah şeyler çıktı.