Kızlar 2 ay 10 gunluk bebegım var. Dogdugundan beri vardı bu sıkıntımız doktorlar gecer dedi. Burnu içine akıyor nefes alırken zorlanıyor yavrum. Serum fizyolojik uygulayıp aspiratörler cekıyorum ama yine aynı düzelemedi bi türlü. Hırlıyor nefes alırken. Sümük dolu içi resmen