Kizlar cocugumun gobeginde ve bacaginda toplamda 6 tane boyle yuvarlak yuvarlak yara benzeri seyler cikti cildiyeye ve cocuk doktoruna gotudrum alerji testi yaptirdik bisi cikmadi cildiyeye de 2 kere gittik ilk gittigimizde krem ve surup verdi az gecer gibi oldu sonra daha da buyuk cikti sonra tekrar gittik bu kez 1 aylik bir krem verdi simdi 1 haftamiz oldu kaynanam ve cevremdeki buyuklerim eskiden göz degen cocuklarda cikardi boyle seyler goz karasi deriz dedi okutup cevirelim diyolar bilgisi olan varmi nedir bu cocugu nasil ceviriyolr yani anlamadim gitti bunuda herkes cevirmiyomus belli kisiler varmis oyle diyolar