midekoruyucu mrveefe12 kız valla ben kullanamıyorum öyle makineleri bileklerimde kist var ittirip çektiremiyorum öyle olunca 🙈 helal olsun valla öyle süpürenlere. Bunu da niye yazdım bilmiyorum. İçimde kalmış heralde 😂😂😂
incir-receli mrveefe12 philips derim sadece en düşük modeli var 7 senedir kullanıyorum ilk günki gibi bozulsa da dyson alsam diye bekliyorum ama ömürlük gidicek galiba 😂
Blablas mrveefe12 Tefal silence for cyclonic var bende 4 yıl önce evlenirken almıştım 😅 ama tavsiye etmem ne bel kalıyor ne kol ilk başta evde kimse halilardan ayiramamisti. Eşim süpürüyor evi genelde bu yüzden.