Kızlar oğlumu kucağımda uyutuyorum dalmasını da bekliyorum. Ama beşiğe yatırırken kendini kastırıyor uyanıyor . Ne var şu beşikte anlamıyorum bu dediğimi 2-3 tur yapıyoruz bu arada . 2 haftadır bu şekilde oluyor. Sanki dürtüyorlar bunu tam yatırırken