Zuayve topuk kani verince saglik bakanligindan arandiniz mi? arandiysaniz onemli.Anne de troid var mi? eger yoksa duzenli takibini yaptirin.doktorunuz sizi endokrine yonlendirir.Benim kizim da iki aylik.saglik bakanligindan aranmadik.bende troid yok.takibini yaptik tsh degerimiz normale dondu.Ama doktorumuz dediki bu onemli cunku bir sikinti varsa simdi tedavisi var buyuyunce yok dedi.mutlaka kontrol ettir.ihmal etme.bebekten kan vermek zor oluyor insanin ici gidiyor ama saglik icin.