gozdeninbulutu Merhaba kızlar 6 gün oldu sünnet olalı benim sorum dikişleri düştü bir tane kaldı sadece o dikişlerin düştüğü yerden bir beyazımsı gibi yara kaplama gibi oldu ne ola bilir iyileşiyor mu anlamadım tedirgin olmama gerek var mı
Mehmetalp Bence doktoruna sor. İltihap olabilir. Yara kapanıyor olabilir. Bebeğimin sünnetinde olmadı. Görmeden bilgi vermek doğru olmaz. gozdeninbulutu
Emine gozdeninbulutu o beyazlıklar bizde de oldu doktor yıkandıkça gidicek dedi tabi farklı değilse bilmiyorum