Ege4535 İki aylık bebegım saglık ocagından aradılar karma verem zature ve alırsanız rota asısınıda yaparız pazartesi günü dediler bu kadar aşı aynı gün yapılırmı siz ne zaman yaptırmıştınız??
Semaaa39 Ege4535 biz 2. Dozlarını aynı anda yaptırdık. İlk dozda sıkıntı olmadıysa 2. Dozda da olmuyor. Bizde olmadı. 2 aşıda canlı aşı oldugu ıcın ya aynı anda ya da 1 ay arayla olmalı. Doktorunuz rota ıcın tarıh belirlemiştir. Rota zaten ağızdan oluyor.
Bebegimm1 Ege4535 rota hakkında bilgim yok zaten 2.ayda 3 tane devlet aşısı var yani siz rota da varsa 4 aşı çok ağır olur bizim ebe devlet aşısı 3 tane var diye veremi 3 gün snra yapalım demişti çnkğ hepsi agır gelmesin bebeğe diye
Arelmom33 Ege4535 zaten ikinci ay aşısı 3 tane iki bacak kol yapiliyor hemşire dedi rotayida 3.ay yapalim agir olur dedi o yuzden bizde oyle yaptik carsamba gunu yaptik suan 3 ay 6 günlüğüz sizde oyle yapalirisinz
Poly-ana Ege4535 Evet canım yapılıyor. Bizimde 2. Ayda üçü yapıldı ama rotayı 3. Aya bıraktık ağır gelmesin diye. 4. Ayda da zatürre ve karmanın 2. Dozları olacak
LeylaMia Biz de rota yı 3. ayında yaptırdık,2. ayında üç tane aşı birden yapılıyor,bunlardan verem aşısı yüzeysel yapıldığı için yüreğim kaldırmadı ama olması gerekiyor dayanamasak da yanında olmalıyız bebişimizinn nabalım ✨
My00 Ege4535 iki ay aşı 3 tane evet çok saçma bebeğim geçen ay 2 ay aşısı oldu hafif ateş yaptı ama çok ağrı yaptı kıyamam çok ağladı calpol verdim onlar vermeyin diyorlar ama ben verdim iki defa o rahatlattı bebeğimi aklınızda bulunsun sizde verin
My00 My00 ayrıca rota aşısı da canlı aşı olduğu için aynı anda yapılmalı ben bilmediğim için rota aşısını 3. Ayında yaptırdım geçen hafta yani o damla zaten ağız yoluyla içiriliyor bebeğe