Shrcra Merhabalar 29 günlük bir kızım var ve ben cok kötü böbrek sancısı çekiyorum acile gittim idrar ımda çok enfeksyon vardı ancak antibyotik verdi dr, ama emziriyorum:( aynı şeyi yaşayanlar oldumu? Varmı?