Mrvkrt- toplamda 3,5 - 4 saati geçmemeli ya da daha az uyumamalı . O ayda zaten 2 saat aralıklarla uyumalı orda sıkıntı yok . 45 dk dan az uyursa ben hep geri uyutmaya çalışırdım. Uykuya donmese bile yine de 10 dk falan uğraşırdım dönsün diye. Sonra uzadı uykuları . Ama benim çabamdan mi uzadı yoksa uzayacagi mi vardı bilmiyorum