Kızlar selam. Oğlum 3 ay 11 günlük. Baby turco kullanıyorum ama bezin lastik kısmında bacağın boğumunda pişik var bir türlü geçiremiyorum artı olarakta her kakasında sırta çıkıyor. Yıldım artık. Sleepyi denemek istiyorum hangi içeriğini kullanıyorsunuz memnuniyet dereceniz nedir , aynı şekilde ıslak mendilde ne önerirsiniz