Merhaba sevgili anneler fikrinize ihtiyacım var. 28 aylık bir kızım var tuvalet eğitimine başladık. Ancak pek başarılı olamadık sanırım yada bu durumların olması normal mi? Küçük klozetlerden aldık. 4 günde toplam 5-6 kere oturup yapmıştır. Kıvranıyor gibi yapıyor oturtuyorum biraz da bekletip oyun falan yapıyorum ama yapmıyor. Sonra kaldırıyorum altına yapıyor. Sonra da ağlıyor haliyle bende üzülüyorum acaba bırakmalı mıyım yoksa devam etmeli miyim önerisi olan varsa sevinirim.