Ciddi anlamda burundan bizde çok çektik hergece nefessiz kalır diye uyku uyumuyordum.Horlar Derecesinde Nefes Alıyordu .Ama Bişeyleri yanlış Yapıyormuşum.Bende Burun Aspiratörü ile çekiyordum 1 kutu uç 2 günde bitiyordu.Birde Kızımın Burnundan Kusmuk gelince daha çok Çekiyordum.Artık Uca Yetişemez Olduk.Gittim 100 lü sipariş ettim derken araştırmalarıma devam ettim .Her seferinde Çekmek Yerine Burnuna Otribebe damlattım Her Burna 2 şer damla Her seferinde Çekmedim.Bunu Gün aşırı 5/6 kez tıkanıklığa Göre Hareket ettim.Damlatıp Burnuna Masaj Yaptım Günde 1 kere Çekmeye Başladım .Derken Artık Her Damlattığımda Burun Kenarlarına Bir Kere Ovuşturduğumda deniz suyu artık hapşurtmaya Başladı.Dolayısıyla Her hapşurduğunda Kendiliğinden İçindekiler Çıkmaya Başladı. Daha Rahat Nefes Almaya Başladı.Hırıltısıda Gitti .Yani özetle daha az çekim daha çok damla ve buruna masaj