Yigitefeninannesi_ Kontrol de sormayı unuttum anneler 6.aydan sonra Kontrol ler nasıl oluyor kaç ay aralıkla
Balkupum2505 Yigitefeninannesi_ ben 6 aydan sonra bi skntisi olmadigi surece götürmedim doktorumuzda öyle uygun görmüştü. Pandemi donemi oldugu için boyle yapmistim.. saglikla büyutün insallah ❤
Ipek222 Yigitefeninannesi_ biraz size bağlı sanırım ben 1 yaşına kadar her ay götürücem sonra bi sıkıntı olmadıkça 6 ayda bir
kasimonbes Yigitefeninannesi_ 9 ve 12. Ay var kontrol diye biliyorum. Bizde 6. Aydayiz ptesi kontrolumuz var doktorumuza sorucaz ama doktorum 9. Ay demisti tekrar sorarim