Mavi10 Şükür yaşamadım. Ben karnına sıcak havlu koyuyordum genelde sabah uyandığında yapıyor 💩 kulak çubuğda yaptm rahat yaptı. Fazlada yapmadım öyle alışmasın diye ayaklarını sıcak tutmaya çalış sıkıntı yapma bu günlerin geçiceğini düşünerek kendini motive etmeye bak 🙏 Bu arada ben biogai kullandım hem gaza hem rahat yapması için çok iyi geldi belkide o düzeltti