Merhaba kızlar 23 nisanda adet olmam gerekiyordu olmadım ama adet zamanımda 2-3 gün çok koyu renkli akıntı gibi oldu , bu koyu renkli akıntı dün tekrarladı ve bu sabah test yaptım çift çizgi çıktı doğrumudur emin olmak için biraz önce tekrar yaptım çok belirgin olmasada yine çift çizgi çıktı gebelik varmıdır ki 🤔
