Merhaba herkese umarım içimi rahatlatacak yorumlar okurum bebeğim 1 aylık oldu topuk kanı vermiştik sağlık ocağına dün tekrar arayıp gelmemizi bir değerin yüksek çıktığını (kistik fibrozis değeri ) söylediler ben sonuca kadar nasıl bekleyeceğimi bilmiyorum kafayı yemek üzereyim lütfen tekrar yaptırıp negatif sonuç alan var mı söyler misiniz çok endişeliyim bebeğimin kilo alımı iyi sadece burun tıkanıklığı var ve gaz sıkıntısı başka da bi şeyi yoktu neden böyle 😢