30-01-m Merhaba kızlar, mama kullanıyor musunuz ? Bize doktorumuz SMA önermişti ona basladık sürekli vermiyorum günde bi defa anca. Siz hangi mamayı kullanıyosunuz ve ne sıklıkla?
ozgefozcan 30-01-m bende Sma kullanıyorum emzirmediğim için sürekli mama veriyorum ben üzerinde ayına göre ölçüsü var zaten o ölçüde kullanıyoruz
Kubrasahiin 30-01-m ben doğduğundan beri hem emziriyorum hem mama kullanıyorum HİPP markasını alıyoruz diğer mamalara göre biraz pahalı ama asla gaz yapmıyor çok öneririm
Yenidenanneoluyom 30-01-m 10 gunlukten beri hem mama hem meme gidiyoruz. Hipp combiotic ile basladik. Ama ictikten sonra bazen az bazen çok sürekli kusuyordu. Gaz veya kabizlik olmadi. Bebelac golda geçtim gazini daha da rahat cikariyor kusmuyor ama bu mama da suda erimiyor sanki ve severek icmiyor oğlum🤦🏻♀️🤦🏻♀️
30-01-m ozgefozcan siz bizden fazla kullanıyorsunuz galiba gaz, kabızlık vb şikayetlerınız oldu mu acaba
ozgefozcan 30-01-m ilk hafta kabızlık oldu ama sonra şükür bebeğim sakindi gaz problemi olmadan alıştı mamaya
Kubrasahiin 30-01-m bizim doktorumuz siz seçin çocuğunuza göre dedi ben baya araştırdım içerik olarak çok iyi smada iyi diye biliyorum ama buna alıştığımız için değiştirmek istemedim çok şükür kabızlık falanda yapmadı