Kızlar selam herkese. 4,5 yaşında oğlumun dudağının üzerinde siyah nokta çıkıyor ilk başta hiç dokunmadım rahat 5,6 ay kaldı orda hiç dokunmadım bişey olur falan diye oğlum büyüdükçe rahatsız olmaya başladı bende 5 ay önce sıktım bildiğiniz siyah nokta ama orası delik kaldığı için tekrar zamanla tekrar doluyor şimdi gene doldu sıktım çıktı siyah nokta ama sıkmakla hata mı yapıyorum acaba