Ysgl26 onlar da biraz zorlanacağını düşünüyorum Bir de internette kayışları çok fazla yıpranır yazıyor Çok sert hamurlarda. Yani ben aldım bir kere kullandım biraz sert de bir hamur yaptım döndürmekte zorlanıyor gibi geldi bana Karaca’nın 1.500 watt olan makinasıydı bendeki