Merhaba arkdslar bebegim tam 2 aylık. 3.350 grm dogdu 35+2 de dgm yaptım
Suan kilosu 5 kilo bikac gundur emmek istemior uyuyorken emdiriyorum veya mama veriyorum.. dotor sutum yetior demisti kilosuna bakark kusan bir bebek her emdigini kusuyor 2 dk gecince malesef reflusu varmis.. Onun disinda 2 3 gundr nerdeyse hic emmior yada mama verince diliyle itiyor. Acaba neden olablr. Bezi her actigimda cisli ve kakasinida yapior.. Anlam veremedim kizlar bilenler varmi yada bebisi bole olanlr ne yapablrm acaba