Bebeğimin nötrofili sürekli düşük çıkıyor. Yayma yapıldı kanında sonuç çıkmadı. Bu güne kadar 2 kere grip oldu. 13 aylık şuan. Kilosu önde boyuda. Gelişim iyi diğer vitaminleri iyi.Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl ilerliyo süreç. İnt lösemiye kadar yazıyo.