Sedaegemre Merhaba çalışan anneler doğum öncesi ve doğum sonrası rapor ve emzirme ödeneği ne kadar ve ne zaman aldınız ?bn emzirme ve doğum öncesini aldım sadece doğum sonrası kaldı ve toplamda ne kadar ödeniyor