İkiz bebeklerim var. uykusu gelince kendileri uyurlardi. Son haftalarda kızlarımdan biri besiginde degil kucagimda uyumak istiyor. Cok uykusu olsa da besikte uyumak istemiyor ağlıyor, oturuyor. Kucagima alinca hemen uyku moduna geciyor ve o sekilde besigine koyunca uykuya daliyor. Ama her uyku saatinde bunu yapmak beni cok yoruyor. Erken dogumla dunyaya geldiler. 31 haftalikken. 1 yaslarina 24 gun kaldi. Bi atakta miyiz bilmiyorum, bu durum gecicek mi yoksa aliskanlik mi yapacak onu da bilmiyorum bana bir yol gosterin😞